Don't quench my thirst with sea water. Give me some kind of sign, the wait devours me. Contextual translation of "callate tu boca" into English. 3: mouth (of a jar, etc. Dos pétalos de rosa abrochando un abismo…— Labor, labor de gloria, dolorosa y liviana; ¡Tela donde mi espíritu su fue tramando él mismo! / Y sigo soñando y sé lo que quiero / Aquí sigo cantando bailando al compás / Que tú eres lo último, también lo primero / Tu ser es mi 10 Porque con el corazón se cree para justicia, pero con la boca se confiesa para salvación. A A. (Ven dame tu boca), vendame tu boca (Entregame tu boca). Contextual translation of "calla tu boca" into English. English Translation of “¡que tu boca sea santa!” | The official Collins Spanish-English Dictionary online.
Over 100,000 English translations of Spanish words and phrases.
English words for boca arriba include upside and go belly up. Tu Boca and many other song lyrics of Miriam Hernández translated into english can be found in Translate Lyrics!
1: mouth.
Weekend Brunch Saturday & Sunday 11am until sold out. tu boca translation english, Spanish - English dictionary, meaning, see also 'boca a boca',boca de escorpión',boca de incendios',boca de mar', example of use, definition, conjugation, Reverso dictionary hours. English translation of lyrics for Por un Beso de Tu Boca by Silvestre Dangond. English translation of lyrics for Mi Universo by Jesús Adrián Romero. (familiar) 2: entrance. See Spanish-English translations with audio pronunciations, examples, and word-by-word explanations. Boca Raton definition: city in SE Fla., near Fort Lauderdale: pop. Many translated example sentences containing "cierra tu boca" – English-Spanish dictionary and search engine for English translations. Tu boca loca, penetra por mi boca, y llega a ser más que mi vida, que ha dejado mi boca tan derretida, ay, qué boca que me sofoca. 9 que si confesares con tu boca que Jesús es el Señor, y creyeres en tu corazón que Dios le levantó de los muertos, serás salvo. You can complete the translation of ¡ callate la boca !
(familiar) 2: entrance. Something floats in the air like a premonition. Tu boca (English translation) ... English translation English. no debes hablar con la boca llena you shouldn't talk with your mouth full ¡cállate la boca! 3: mouth (of a jar, etc. Tú quedas en la testa soberbia de la roca, Y yo caigo, sin fin, en el sangriento abismo! and thousands of other words. mexican-asian flair; tacos, burritos, bowls, icecream, churros, and all the good stuff. Pues cuando lleguen por mí al entregarme seré el primero Solo con un beso me salvaste la vida Y hoy existe amor donde antes hubo una herida Y con ese beso me obligaste a quedarme Solo en tu boca Es donde encuentro sentido y razones a esta vida loca Porque el amor solo sabe buscarme cuando tú me tocas Y demostrar que contigo el destino ya no se equivoca No se equivoca, solo en tu boca…